Thursday, December 10, 2015


Foto diambil dari google street view bopet mini

Review ini bilingual


Ondeh, baru kini pulo ambo tau bopet mini ko lamak bana yo. Dulu banyak urang bacarito tapi yang namonyo rumah makan padang ambo kiro samo sajo. Apo se ado disiko. Sabuik se lontong sayua, bubua kampiun, mie, sarikayo, lamang, lupis, soto jo sate. Indak hanyo bopet, prasmanan pun ado bagai jo kue kue Minang. Haa, binguang lah tu mamiliah. Raso sadonyo ka dicekek.

Haritu ambo cubo sate, soto jo bubua kampiun untuak dessert bia bagayo macam bule. Lamak bana mah sate bopet mini, dagingnya mantap, kuahnya raso ka dijilek daun pisang tu. Sotonyo tu sero pulo, dari siko ambo tau mati kalamakan itu mungkin bukan istilah melainkan ang bisa mati batua mah musabab talampau banyak makan lamak. Nah, panutuik tu kan pakai kampiun bagai, onde mande, istighfar ambo mancubonyo. Kok ado lah makanan salamak tu. Ambo hanya mamasan satu, barabuiklah makannyo jo calon istri. Pulangnyo ambo baok se ciek lai, biar pueh  titipan amak.


Saya menyesal baru tahu bopet mini. Dulu sebelumnya sudah sering dengar kehebatannya. Tapi karena dulu tidak punya urusan di sekitar benhil jadi ya skip. Ketika akhirnya lewat benhil mencoba di bopet mini pun tidak saya lewatkan. Dan gilaaaa... semua ada... kuih muih Minang itu ada disini. Menu bopet? sudah pasti, sate, soto, lemang tape, pical, ketan srikaya. Menu prasmanannya pun ada, tinggal pilih saja.

Saya hanya pesan tiga jenis macam makanan. Namun dari tiga menu tersebut tidak ada yang cacat. Satenya pedas gurih dagingnya empuk bercampur sedikit lidah puas sampai tetes terakhir. Begitu pula dengan sotonya. Sedaaaappp. Namun ada satu kejadian lucu waktu saya makan, saya diberikan kecap botol karena memesan soto. Namun karena kecap dan makanan Minang tidak masuk bagi saya jadi saya abaikan. Kemudian datanglah seorang ibu-ibu disamping saya makan nasi gulai ayam meminta kecap yang ada didekat saya. Yah, hanya bisa memandang, selera kan beda-beda. Untuk menutup makan siang, kampiun Bopet Mini sempurna sekali, ketannya, pisangnya, sarikayanya ga ada yang ga enak. Pergi ke bopet mini bisa disamakan dengan pulang kampung dalam satu jam.

-----

Bopet Mini

Jalan Bendungan Hilir Raya

Range Harga: berdua sekitar 60-100rb

-----

Lebih dekat dengan hungerranger, follow:

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

0 komentar:

Post a Comment